لینک خرید فایل(پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش)

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش|لینک خرید فایل|اِن وای|34030896|فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,دانلود فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان,نکات فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

دانلود پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان با موضوع هدایت از طریق انگیزش،در قالب ppt و در 21 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمهنحوه شکل گیری رفتار انسان
نظریه پردازی در مورد انگیزش
نظریه های تبیین کننده عوامل انگیزش
نظریه سلسله مراتب نیازها
نظریه x و y
مفروضات نظریه y
ویژگی های سبک های مورد استفاده مدیران بر مبنای مفروضات x و y
نظریه تقویت و اصلاح رفتار
فراگرد ایجاد انگیزه با تأکید بر رابطه تلاش، پاداش و رضایت خاطر کارکنان (طبق نظریه انتظار)
نظریه عوامل بهداشت روانی و انگیزاننده ها
نظریه های تبیین کننده فراگرد انگیزش
نظریه تقویت و اصلاح رفتار
نظریه انتظار
نظریه برابری
نظریه هدفگذاری
فراگرد هدف گذاری و اخذ نتیجه
انگیزش کارکنان در مقایسه با مدیران


توضیحات:کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان، از جمله مهم ترین منابع درس مبانی سازمان و مدیریت، اصول مدیریت و مدیریت عمومی در سطح کارشناسی برای رشته های مدیریت- حسابداری و اقتصاد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت فصل سیزدهم این کتاب با عنوان هدایت از طریق انگیزش، در حجم 21 اسلاید، همراه با توضیحات و تصاویر کامل می باشد که می توان از آن به عنوان سمینار کلاسی(کنفرانس) برای درس های مبانی سازمان و مدیریت- اصول مدیریت و مدیریت عمومی برای رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد استفاده کرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن، کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


مطالب دیگر:
📜پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده📜ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار مصرف کننده📜رفتار خرید مصرف کننده و بررسی مدل های آن📜مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده آنلاین 71 صفحه📜مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار خرید آنلاین 69 صفحه📜بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی📜چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خرید آنلاین و اینترنتی📜مبانی نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی 69 صفحه📜پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه خرید آنلاین و اینترنتی📜مبانی نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری 40 صفحه📜چارچوب نظری و پیشینه پژوهش قیمت گذاری📜پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری📜ادبیات نظری و پیشینه تجربی قیمت گذاری📜عوامل موثر بر قیمت گذاری و بررسی اهداف قیمت گذاری📜قیمت گذاری منعطف در شرکت ها، حراجی ها و بازار الکترونیک📜بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف📜پاورپوینت بهترین تئوري‌هاي مديريت و كيفيت براي كسب و كارهاي كوچك📜پاورپوینت رسالت يا ماموريت در مدیریت استراتژیک صنعتی (همراه با مطالعه موردی)📜دست مصنوعی سیبرنتیکی 📜مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی 45 صفحه📜چارچوب نظری و پیشینه پژوهش افسردگی📜پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه افسردگی📜ادبیات نظری و پیشینه تجربی افسردگی📜مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی در نوجوانان 44 صفحه📜چارچوب نظری و پیشینه پژوهش افسردگی در نوجوانان